pondělí 11. března 2019

Jarní soutěž



Naši milí příznivci...
Ačkoliv to tak vůbec nevypadá, opravdu za chvíli bude jaro. Nenechte se zmást posledními záchvěvy sněhu, vydržte 😊

A protože my s Veru už jsme se naladily jarně (ano, pořád je nám zima a pořád nosíme hrubé ponožky, nevadí), máme pro vás malou odměnu.
Ale zadarmo to nebude, víme 😊

Pokud chcete vyhrát knihu Poslední polibek, který nám do soutěže poskytlo Nakladatelství Fortuna Libri, musíte pro to udělat jen velmi málo.
Napiště nám do komentářů pod příspěvek samozřejmě své jméno, e-mailovou adresu a jako bonus nám napište, jaká kniha vás v roce 2018 upoutala, uchvátila nejvíc.
Jednoduché, viďte.
Jeden výherce bude vylosován ve čtvrtek 14.3. 2019

Hodně štěstí 😊

45 komentářů:

  1. Hezký den, mě nejvíce upoutala kniha Medvědín ;-) Renata (PavlikovaRenata@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, nejvíc ne upoutala kniha od Patrika Hartla - nelepší víkend. Daniela
    daniela.fialovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, už jsme o ní hodně slyšeli. Jednou na ni přijde řada :) Hodně štěstí.

      Vymazat
  3. To je těžké... jedna z nich je Silo. :)
    Zdeňka
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mě určitě upoutala upoutala ne kniha, ale celá série od Jamese Rollinse a to Řád Sangvinistů....pro mě nezapomenutelný zazitek.
    Sona (cermakova.sona@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to po ní musíme mrknout! Děkujeme a hodně štěstí :)

      Vymazat
  5. Panský dům.Martina email: pampeliska2109@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Eliška Vašutová. eliskavas@seznam.cz. Pro mě byla největší pecka Lidé, kteří mě znali. Jen bych ještě chtěla dodat, že kniha Poslední polibek má úplně úžasnou obálku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslíme :) Děkujeme a hodně štěstí.

      Vymazat
  7. Nejvíc asi Rockové Tango od M.Wurm ..drazilovasandra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejný vkus jako Verča :) Taky se jí moc líbila. Tak hodně štěstí a děkujeme.

      Vymazat
  8. Iva Burdová iva.burdova@seznam.cz Nejvíce Ochutnávačka ta mě opravdu dostala, jiný pohled na 2.svet.valku. A krásný příběh všem moc doporučuji 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu si děláme taky zálusk, jen toho času je málo! Děkujeme a hodně štěstí.

      Vymazat
  9. Tomas Koubek(tomas.koubek@email.cz) zaujala mě kniha Vzpomínky na budoucnost - nevyřesene záhady minulosti

    OdpovědětVymazat
  10. Sára Hermi knizninadsenec@seznam.cz
    Nejvíce se mi líbila kniha Čtyři dohody, Moře nálezů a ztrát...

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný den a snad brzy i ten jarní :-)
    Líbily se mi knihy od Christiny Laurenové, super oddechovky :-) Ale kniha co mě dostala, hlavně svým koncem, tak byla Rockové tango...i když jsem ke konci tušila, co se děje, tak jsem pořád nevěřila tomu, že by to tak opravdu bylo. No pobrečela jsem si...
    Monika (minonnka@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monika Wurm po druhé, je oblíbená, to nás těší :)

      Vymazat
  12. Olga Červenková lipr@centrum.cz nejvíce mě zaujala knížka Dědictví maorského náčelníka od mé milované autorky Laury Walden

    OdpovědětVymazat
  13. Jana Jochimová - jani.jochimova@seznam.cz
    Mě zaujala kniha Tajemství letního odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta se mi taky moc líbí! Děkujeme a hodně štěstí.

      Vymazat
  14. Anonymní11/3/19

    Já jsem přečetla jedním dechem Nejlepší víkend od Patrika Hartla/karlabaleja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My se na toho Hartla už asi fakt musíme podívat, samá superlativa :) Hodně štěstí.

      Vymazat
  15. Anonymní11/3/19

    Michaela Bělošková, michaela.beloskova@seznam.cz

    Vybrat jednu knihu je hodně těžké, ale moc se mi líbila kniha V pasti lží a Za zavřenými dveřmi, ty jsem přečetla jedním dechem, úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem četla a obě výborné! Hodně štěstí.

      Vymazat
  16. Jmeno: Marie Linhova
    E-mail: manicka.linhova@seznam.cz
    V lonskem roce me nejvic zaujala knizka od Chrise Colfera Zeme pribehu: Kouzelne prani. Je to mozna knizka spise pro deti, ale kazdy jsme duchem aspon castecne detmi.

    OdpovědětVymazat
  17. Anna
    life-in-words@seznam.cz
    Určitě kniha Sůl moře ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má hodně příznivců, i Verči se líbila. Děkujeme a hodně štěstí.

      Vymazat
  18. Dana Goliášová, danago@seznam.cz Smrtka

    OdpovědětVymazat
  19. Dana goGoliášo. danago@seznam.cz upoutala mě kniha Smrtka

    OdpovědětVymazat
  20. dobrý den, nejvíce mě upoutala kniha Střed se hroutí zevnitř - příběh psychicky nemocné ženy právnčkx Elyn R. Saks, která popisuje svůj život protkaný náročnou léčbou. Barbora Francová cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak po té se musím podívat, podle popisu vypadá dobře! Hodně štěstí.

      Vymazat
  21. Já jsem na konci roku třídila knihovničku po babičce. Padla mi do ruky knížka Legenda o bílé paní od Marie Kubátové. Moc mě uchvátil "pohádkový" styl psaní paní Kubátové. Určitě si od ní ráda přečtu i něco dalšího. Mimochodem, objevila jsem tam i další poklady, třeba teď čtu Píseň o Bernadettě od F. Werfela a je to taky moc pěkný. macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naše babičky měly v knihovničkách spousty pokladů. Sama jsem ukořistila nejeden skvost. Děkujeme a hodně štěstí.

      Vymazat
  22. Spousta knih, ale nejlepší bylo Nesmrtelní z Meluhy a První život. :) Kateřina Vlasáková vlasakovakacka@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahojky, je strašně těžké vybrat pouze jednu knihu. Ale asi to bude kniha Sleduj mě od A.V.Geiger ukazuje příběh ze života na sociálních sitich, je to ve skrytu varováním, když si člověk nedá pozor. Komárková Eva b.echerovka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat