úterý 17. července 2018

Zůstaň


Ach, kdo by se nezamiloval do Matta Erikssona? Krásné oči, široká ramena, tělo samý sval, na břiše pekáč buchet, božský sex a k tomu jeho bolavé, zlomené srdce… Myslím, že by mu podlehla každá…

Hailey tuší, že klientem v její firmě – což je anonymní virtuální asistenční služba, je hokejová hvězda Matt Eriksson, její celoživotní idol. Brzy se ukáže, že měla pravdu. Matt jednou potřebuje narychlo vyvenčit psa, když je sám na hokejovém zápase mimo Toronto a požádá Hailey, která se o jeho účet a prosby stará. Matt ví, co je to zlomené srdce, takže určitě žádný vztah nehledá. Stále se nevzpamatoval z rozvodu a jediný kdo ho chápe, je „ta ženská“ na netu, co plní o jeho zakázky. Když jí však spatří náhodou na kameře v jeho bytě, zaujme ho na první pohled. Rozhodne se jí darovat lístky na hokejové utkání a už si myslí, že bude brzy v jejích kalhotkách. To se ale mýlí. Hailey není jenom nějaká obyčejná fanynka, která by snad dala každému…

 


Vždy jsem se považovala za inteligentního a vysoce funkčního člověka. A když si píšu s Mattem, bavíme se a daří se mi dokončovat věty a neposlintat se u toho.
A přesto první čtvrthodinu v obchodě s pánským oblečením zakopávám o vlastní nohy a plácám jak cvok. V přítomnosti toho muže se ze mě prostě stává idiot. Problém je, že teď stojí před starším krejčím jen ve spodkách. Na sobě má upnuté, zářivě oranžové boxerky, v kterých můžu obdivovat dokonalou oblinu jeho zadku. A nahé nohy s mocnými provazci svalů napjatými jak před bitvou. Když se podívám do trojitého zrcadla před ním, je to ještě horší. Silná stehna a pod tílkem vypracované břišáky. Silou vůle se mi podaří neprohlédnout si jeho výbavu, přestože mě to stojí opravdu hodně námahy, a jak opice na kofeinu si s krejčím povídám o počasí.

Zůstaň je druhý díl série WAGs a musím říct, že je snad ještě lepší než předchozí Hodnej kluk. Takže pokud se vám první díl líbil, určitě neváhejte a pořiďte si druhý. Další, co bych chtěla ještě zmínit je, že díly na sebe v podstatě nenavazují, každý je o jiném hokejistovi, takže pokud si budete chtít přečíst pouze jeden, směle do toho.

Asi jsem se prostě zamilovala. Ano. Pojem knižní coura známe asi každá, s novou knihou přichází další chlap, do kterého jsme schopné se zbláznit. Ale tenhle Matt je vážně jiný! Je to takový zlaťák! Bojí se opětovného zklamání, má krásné tělo, nádhernou zničenou duši a jak se stará o své dvě dcery! Sladké a okouzlující! Nemluvě o tom sexu, že ano. Matt je prostě dokonalý a vy ho budete milovat za každých okolností, protože kdo by ho prostě nemiloval, že ano?

Zůstaň je taková krásná pohádka pro dospělé, při které se občas zasmějete, budete se červenat a občas taky pořádně hořet. Je to žhavý román plný sexu, ale také lásky, váhání, důvěry a vtipu. I přesto, že se příběh jeví jako pohádka, přišel mi prostě jako ze života, lehce uvěřitelný, oddechový, báječný, no prostě skvělý! Takové čtení teď potřebuji jako sůl a opravdu tuto knihu moc doporučuji. Byla jsem nadšená a moc se těším na další díl!

 

Moc děkuji DOBRÝM KNIHÁM za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.

2 komentáře:

  1. Jsem už nějak z těch erotických románů unavená...:-D Jsou všude. Ale na druhou stranu hokej! Ten je mi blízký. Takže se uvidí, možná po knize jednou sáhnu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s nima naopak teď začala a jsme spokojená :D :)))) Mám teď taková období. Nikdy jsem je nečetla. Potřebuju teď nějaké totální oddechovky a tohle, jak jsem zjistila, mi fakt vyhovuje. Jeden z mála žánrů u kterých se pobavím, odreaguju a vypnu :)))) Takže za mě fakt super :)))

      Vymazat