úterý 9. října 2018

S úsměvem jde všechno líp



5. 10. byl mezinárodní den úsměvu. Tušili jste to? Já vůbec, ale když jsem se to dozvěděla, říkala jsem si, že je to vlastně moc hezká příležitost, jak lidi sblížit a zlepšit každému den, nemyslíte? S úsměvem jde přeci všechno líp. Zkuste si zavzpomínat na tento den a rozesmát alespoň dva lidi – nebo třeba rozdávat úsměvy na všechny kolem. Určitě bude svět hned krásnější. A to pro obě strany. Vám do těla vplují endorfiny štěstí a všechno pak půjde samo. 

A co by vám mohlo k veselé náladě a úsměvu pomoci? No samozřejmě knihy! V tomto případě nejlépe ty plné humoru, vtipů a srandy, u kterých se budete smát i nahlas. Až si budou kolemjdoucí (pokud tedy budete číst v parku nebo ve vlaku) ťukat na čelo, co jste to za blázna. Takže? Pojďme se smát – a to nejen v tento den…





Frank nakupuje v bazaru. Třeba keramické žirafy, hrochy, magnetofon, boty i pinzety. Ale slipy a ponožky by si tam rozhodně nekoupil. To se mu zdá nehygienické. Teď si tam pořídil novou květovanou košili. To aby se líbil pečovatelce Kelly Christmasové, která udělala v jeho životě pořádný vítr. Takže nakonec ta nehoda, co mu způsobila pár zlomenin, bylo to nejlepší, co ho mohlo potkat. Kelly za ním bude totiž docházet další tři měsíce a to vůbec není špatné. Frank si užije spousty zábavy a akčních dní, když vymýšlí, jak na mladou pečovatelku zapůsobit. Knihu doporučuji všem, kdo mají rádi anglický humor. Opravdu jsem se hodně nasmála.

 





Dítě školkou povinné má několik dílů, ale mně se nejvíce líbil Jak čůrají nevěsty. Příběhy jsou vlastně zápisky z autorova života, respektive hlášky jeho školkou povinné dcery. Každodenní situace přinesou nejen jednu vtipnou historku, u některých se budete smát, až se za břicho budete popadat. Humor je milý, nenáročný, oddechový, dětsky kouzelný, prostě vystřižený ze života každého z nás. Dítě školkou povinné je zábavné čtení, které vám zaručeně zlepší náladu.
 
 
 
Pokračování článku čtěte zde na webu Dobrých knih.
 
 

2 komentáře:

  1. Od Cabicara jsem četla první díl, ale teda řehtala jsem se od první do poslední stránky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně Šári, já jí předčítala na dovče i manžovi pod slunečníkem a on se těšil a říkal, přečti něco zase :))) Taky jsme se oba řehtali :-)

      Vymazat