čtvrtek 24. ledna 2019

Nová literární krev

V tomto článku bych vás chtěla seznámit s autory, kteří stojí teprve na počátku své kariéry. Zda bude úspěšná, či nikoli, záleží jen na čtenářích. Já jsem vybrala autory, kteří na knižní scénu vtrhli a jejich hvězda stoupá s každým prodaným výtiskem.




Právník, soudní obhájce, novinář a nově také skvělý autor Rory Dunlop jistě stojí za zmínku. Jeho prvotina Co jsme si neřekli je příběhem, nebo chcete-li, deníkem jednoho manželství. Já ke čtení přistupovala s respektem, netušila jsem, co od knihy očekávat. Odměnou za toto váhání mi bylo nádherné, místy bolestné, ironické počtení. Deník, který si píše hlavní aktér, v tomto případě manžel, z vlastního pohledu doplňuje jeho žena a výsledkem je stará, známá pravda. Každá strana má svůj líc i rub.


Další tipy na novou, literární krev, naleznete v článku na stránkách Magazínu Dobré knihy

1 komentář:

  1. Galetta22/2/24

    Přiznám se, že v poslední době taky pasu spíše po těch novějších a mladších autorech, kteří mají takový ten drive a švuňk. :) Jako třeba Mornštajnová, nebo třeba Nina Špitálníková. Sice občas představují trochu komplikovanější a těžší témata, ale když si člověk sedne do bioklimatické pergoly někdy v létě, udělá si kávu a jen tak si čte, tak to je k nezaplacení. :)

    OdpovědětVymazat