čtvrtek 7. března 2019

V březnu se těším na...

V únoru jsme v našem Magazínu přinesli pár knižních tipů, které by vám neměly uniknout. I v tento první jarní měsíc vychází spousta novinek, které, dle mého názoru, tedy rozhodně stojí za přečtení. Jaké to jsou?






Máte rádi mysteriózní témata? A thrillery? Pak přesně pro vás je určena naprostá novinka mladé české autorky píšící pod pseudonymem Anna Beatrix Bártová – Prokletí Schwartzovy vily. Jako první vás jistě upoutá obálka s tajuplným domem, a pokud se začtete do anotace, volba bude jasná. Svět živých a mrtvých se střetává, minulost se hlásí o slovo. Já mám jasno.



Den kdy se to stalo je druhou knihou a zároveň druhým počinem anglické autorky, která se nám loni představila knihou Co zbylo z mojí sestry. Tu jsem já osobně přečetla za chvilku, tak byla skvělá. Thriller, který slibuje napětí a drama.





Pokračování všech tipů, které na nás v březnu čekají,  najdete na stránkách Magazínu Dobré knihy.

1 komentář:

  1. Já naprosto zbožňuju thillery. Díky za tip na knihu, poohlédnu se po ní. :)

    OdpovědětVymazat