čtvrtek 6. června 2019

Kdybych si dnes měla vybrat jen jednu knihu, byla by to...



Než jsme byly tvoje. Bez pochyb. Tahle kniha mě poslední dobou zasáhla nejvíce a já jí ještě dlouho vstřebávala. Román je dokonce inspirovaný skutečnými událostmi, které otřásly Amerikou, a já o nich neměla ani tušení. Slyšeli jste už o Tennesseeském spolku pro umisťování dětí v Memphisu a jeho vůdkyni, zlodějce dětí, Georgii Tannové? Neslyšeli? Pak si tedy musíte přečíst tuto knihu!

Tento skutečný příběh mě zasáhl tak, že jsem si ihned po přečtení musela hledat na internetu veškeré informace o těchto událostech. Dokonce jsem našla videa, v nichž se ukazuje například skutečný dům v Memphisu, kde se tyto hrůzy z knihy děly. Našla jsem také fotografie a životní příběh Georgie Tannové či skutečné ofocené inzeráty z novin, kde nabízela a propagovala „zlodějka dětí“ své sirotky jako vhodný vánoční dárek, a spousty dalších informací. Ale teď už pojďme ke knize.
 
 
 
Pokračování článku čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat