čtvrtek 24. října 2019

Zdroj: Otevřete svou mysl, změníte si život




Odhalte možnosti vašeho mozku a probuďte ho k činnosti. Toužíte si změnit život? Chcete být sebevědomí, úspěšní a spokojení? Pak není nic jednoduššího, váš mozek to za vás udělá a pomůže vám splnit sny. Tato kniha vás naučí využít schopnosti mozku, přepínat mezi různými způsoby myšlení, zvládat své pocity, přestavět mozkové dráhy, aby došlo k hlubokým a trvalým změnám. Kniha Zdroj vás zkrátka naučí, že pozitivní myšlení dokáže plnit sny!






Na stanovení cíle není nic mystického ani magického. Pouze se sami sebe zeptáte: „Ubírá se můj život směrem, jakým si přeji?“, a jestli zní odpověď ne, představíte si, jaký život byste chtěli vést, a začnete jednat. Uvolníme-li plnou sílu mozku – Zdroje -, začneme myslet a chovat se způsoby, které nám pomůžou vizi realizovat.“

 


Když se mi tato krásná modro-zlatá kniha dostala prvně do rukou, řekla jsem si proč ne. Není vhodnější doba na motivační literaturu, než právě teď. Potřebuji otevřít svou mysl, potřebuji myslet pozitivně a vnést do svého života trošku štěstí. A to všechno nám Zdroj nabízí a slibuje, že se splní. Zkusila jsem pár cvičení a řekla si, že na tom něco bude. Už jsem několik knih o pozitivních myšlenkách a splnění snů četla. V knize Zdroj najdeme navíc i odborné vysvětlení, jak pracuje mozek, z čeho se skládá, jak ho využívat, jak změnit nastavení mysli a způsob uvažování. Navíc kniha obsahuje nemalé množství praktických cvičení, návodů a úkolů, na které se chystám.

 

Zdroj je velmi propracovaná kniha, ač místy obsahuje mnoho odborných výrazů, tak mi dala hodně informací a já se k ní určitě za pár dní vrátím, abych splnila všechna cvičení a úkoly. A nejen to, věřím, že se k ní budu vracet v různých obdobích života, abych se naučila mnohé techniky a můj život dával větší smysl.

 

 
„Zásadní životní příležitosti okolo nás prochází každý den a teď můžeme trénovat naši mysl, aby se jich chopila.“

 

Moc děkuji nakladatelství METAFORA za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.
 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat