sobota 2. listopadu 2019

Láska a tetování




Teo je světově proslulý tatér, na termín si u něj počkáte šest měsíců. Je to drsňák, který vždy miloval jen jednu ženu. A ta se mu právě objevila po sedmi letech v salonu, aniž by tušila, kdo ji má tetovat…

Když bylo Ash a Teovi osmnáct, milovali se a byli nerozlučný pár. Jednoho dne ale Teo zmizel. Bez rozloučení a bez vysvětlení. Ash má i teď, po sedmi letech, zlomené srdce. Teo tyto roky spal s hromadou žen, aby zapomněl. Ale žádná se nevyrovnala Ash, kterou opustil. Přijme ho mladá žena zpět, dokáže překonat minulost a vrhnout se do společné budoucnosti? Vysvětlí Teo Ash proč jí opustil a dokáže mu ona odpustit?


Ash. Myslel jsem, že její tvář už nikdy neuvidím. Tvář, kterou jsem odevzdal snům a nedokončeným představám. Sedm let jsem si namlouval, že na tom nezáleží. Sedm let jsem se snažil přesvědčit sám sebe, že jsem udělal správnou věc. Měl jsem sedm let na to, abych všechny ty vzpomínky pohřbil a začal znovu. Sedm let jsem měl na to, abych zapomněl. A za necelých sedm vteřin se všechno vrátilo zpět, čerstvé a syrové jako v ten den, kdy se to stalo.“

 


Já tyhle příběhy prostě miluju. Nakladatelství Baronet v nich opravdu vede prim. Navíc mě překvapilo, jak dobře dokáže muž napsat new adult román. Ano J. D. Hawkins je muž píšící erotické romány. Žije se svou rodinou v Los Angeles a vždy si rád vymýšlel příběhy inspirované skutečným životem.

Láska a tetování je vlastně příběh ze života, klidně by mohl být skutečný. Je výborně napsaný, čte se lehce a já ho měla za dva večery přečtený. Nedalo se odtrhnout, hltala jsem každou řádku, je zkrátka čtivý. Najdete zde od každého trošku: malé tajemství, bolest, zradu, erotiku, zvraty, lásku, přátelství, ale také popsané zákulisí Hollywoodských studií, kde Ash pracovala. Kapitoly se střídají z pohledu Tea a Ash a obě jsou zajímavé, jsou psané stručně, jasně a výstižně, žádné nudné pasáže či dlouhé myšlenkové pochody nečekejte. Tenhle příběh jsem si zkrátka užila od začátku do konce, je to dokonalá oddechovka, a už se moc těším na další autorovu knihu.

 


Žádné komentáře:

Okomentovat