středa 20. listopadu 2019

V náruči kanibala


Výborně napsaný, napínavý a děsivý dobrodružný román, z pera mojí oblíbené české autorky Barbory Walterové Benešové, vás šokuje a pohltí!


Adriana si svůj život pamatuje až od chvíle, kdy ji před dvěma lety našli ležet na ulici před britskou ambasádou v Sierra Leone. Vůbec netuší, co se stalo v jejím životě předtím. Nyní se chce ale vdát a touží si vzpomenout na předešlý život. Když jí gynekolog při prohlídce oznámí, že minimálně jednou určitě porodila, její snoubenec jí navrhne vrátit se na místo činu, do Afriky, do Sierra Leone, kde by si mohla vzpomenout. Má opravdu někde dítě? A co její obrovské jizvy na zádech? Jaké krutosti se jí vlastně staly? Vzpomene si, kde jí to věznili?


Jirkův děsivý pohled zůstal nezměněný, když se nad ním začali muži znovu sklánět. Pořád měl otevřené oči, i když už vůbec nedýchal. K mému úžasu se dva z nich svlékli úplně do naha. Odvázali si bederní roušky a celí se pomazali Jirkovou krví vytékající z bodné rány. Ostatní kolem nich poskakovali a tančili. Další dva rozdělali kousek stranou oheň. Když se po chvíli pořádně rozhořel, položili přes něj ploché kamenné desky. Skoro to vypadalo jako nějaký pravěký gril.
Nemohla jsem se strachem ani pohnout, tohle bylo mnohem děsivější než v nějakém hororu. Ti dva šílenci, co se dosud pomazávali krví, najednou vyndali nože a začali k mému úžasu okrajovat maso z Jirkovy mrtvoly.“

 


Autorčina předešlá kniha Došel nám čas (recenze zde) mě totálně ohromila a já si Bářin styl psaní opravdu velmi oblíbila. Čekala jsem, že její další kniha bude na podobné téma (postapokalyptické), ale kdeže. Jaké bylo moje překvapení, když vyběhly první informace, že se román bude jmenovat V náruči kanibala. Téma stejně zajímavé! Dokonalá obálka a tajemná anotace mě zaujaly na první pohled.

Když jsem začala knihu číst, tak mě tolik vtáhla dějem, že jsem ji měla za dva dny přečtenou. Autorka dokonale vykreslila tu atmosféru místní džungle, divokého kmene kanibalů, jejich rituály a ty drsné zážitky, které tamní lidé prožívali dennodenně, a byly pro domorodce naprosto běžné. Román obsahuje také pár docela dost drastických scén, které příběh dělají opravdu krutým.

V náruči kanibala je velmi dobře vymyšlený příběh. Je zajímavý, napínavý, čtivý, ale i děsivý. Toto téma je ojedinělé a já chválím jeho zpracování, je velmi dobře a zajímavě napsaný.

Pokud vás zajímá téma kanibalismu, domorodých afrických kmenů, přitom propojené s moderní současností, a nevadí vám malá dávka drsného sexu, pak si rozhodně nenechte ujít tuto novinku z pera Barbory Walterové Benešové. Já už se moc těším na její další knihu.

 
 
 



Moc děkuji autorce Barboře Walterové Benešové za recenzní výtisk.

Kniha vyšla v nakladatelství Alpress.

V náruči kanibala koupíte zde.
 
 

 

 

2 komentáře: