Začněme letošními novinkami, ty jsou tři, pokud jsem nějakou nepřehlédla. Pravidelně každý rok přichází nakladatelství Baronet se dvěma vánočními knihami. Ta první je už třetí rok od Mandy Baggot. Letošní novinka se jmenuje Vánoce v New Yorku.  Tuhle story z vánočního velkoměsta jsem si užívala od začátku do konce, hlavní hrdiny jsem si zamilovala, báječně jsem se bavila a konečně se naladila na tu správnou vánoční vlnu. Další kniha z nakladatelství Baronet je Vánoční tábor. Knihu jsem zatím nečetla, čeká na mě v poličce, ale já očekávám další vánoční romantickou komedii, u které se zasměju a zažiju tu správnou dávku romantiky. Navíc je kniha dokonce zfilmovaná, takže se po filmu Christmas Camp budu muset podívat. A všimli jste si té úžasné obálky? Už se těším, až se začtu.


           
 
 
Pokračování článku čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.