pátek 13. prosince 2019

Ochránce


Chytlavý new adult román, který vás vezme za srdce!

Camille Loganová je dcera bohatého, velmi známého obchodníka. Všichni si myslí, že je rozmazlená, zhýčkaná penězi, ale ona je nezávislá a živí se sama nejen modelingem. Jake Sharp je zhrzený, bývalý voják v Afghánistánu. Kdysi udělal jednu obrovskou chybu a ta ho neustále pronásleduje ve zlých snech. Když se mu naskytne příležitost, dělat Camille bodyguarda, neváhá, a dobře placenou práci vezme. Když zjistí, že není taková, jak se o ní povídá, začínají se sbližovat. Jake také ukáže, že skrývá pod slupkou tvrďáka citlivou duši.  Něco se mezi nimi pomalu vyvíjí, má to ale pár háčků…


Ona používala Poison. Všechno kolem mě zčerná a nechá prostor jedinýmu obrazu. Její tváři. Její tváři následovaný krveprolitím v Afghánistánu. Jekot, palba a můj nekontrolovatelnej vztek. Předkloním se a položím si dlaně na kolena. Začínám hyperventilovat. Potřebuju se odsud dostat.“

 


Kapitoly se střídají z pohledu Cami a Jakea. Musím říct, že mi na začátku lezl Jake svým až moc tvrďáckým přístupem na nervy, ale později se z něj vyklubal vlastně někdo úplně jiný. Konečně se podvolil citům a stal se z něj skvělý chlap. Jeho tajemství mě překvapilo, dostalo a zároveň okouzlilo. Moc jsem nakonec všem postavám fandila a držela jim palce.

Ochránce je místy vtipný, zábavný, ale i napínavý new adult román s tou správnou dávkou erotiky. Začátek je trošku zdlouhavý, ale pak se děj rozjede a já si postavy zamilovala.

Pokud máte rádi Osobního strážce nebo prostě romány pro dospělé, pak si určitě přečtěte Ochránce. Mně se moc líbil a závěr byl prostě dokonalý!

 

Moc děkuji nakladatelství COSMOPOLIS za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.

2 komentáře:

  1. Tohle bych asi spíš ráda viděla zfilmované, do čtení by se mi nejspíš nechtělo. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě napadlo, že zfilmované by to bylo fajn :-) :-) Ale kniha je taky fajn. :-)

      Vymazat