pondělí 9. prosince 2019

Vánoce v New Yorku





Toužíte se naladit na tu správnou vánoční vlnu a zažít romantiku v New Yorku? Pak si rozhodně nenechte ujít tuto skvělou vánoční komedii.

Lara Weeksová míří se svou nejlepší kamarádkou do New Yorku. Musí zapomenout na svého bývalého přítele, navíc si chce užít tohle obrovské město a báječnou vánoční atmosféru. Mají naplánované nákupy v luxusních obchodech, poznávání různých míst a památek, které znají jenom z televize. Když hned první den potkají známého sexy herce Setha, kterého Lara už dlouho platonicky miluje, dovolená se zdá být téměř dokonalá. Poté, co se však Lara se Sethem sblíží a nakonec se vidí každý den, začíná přemýšlet, jestli neudělala chybu…
 
 
„Máte nějaké jídlo?“ zeptala se ho.
„Tady?“
„Ne, doma v kuchyni.“
„To nevím. Možná zbytky číny a nějaké cereálie.“ Podíval se jí do očí. „Vy jste myslela tady, že jo?“
„Ano, myslela jsem tady.“
„Ne, chci říct…“ Nemá žvýkačku? Jednou rukou se pustil stromu a zkontroloval kapsu džínsů. Vytáhl balíček Tridentu. „Žvejku?“
„Pro lemura?“ podivila se a zavrtěla hlavou. „Nejsem si jistá, že jste pochopil, o co s tímhle Podporujeme zvířata ve volné přírodě jde.“
 
 
Tak tohle byla opět dokonalá vánoční romance! Četla jsem všechny knihy Mandy Baggot, v létě vydává letní příběhy z Řecka a v zimě vánoční romány, pokaždé z jiného velkoměsta, a musím říct, že Vánoce v New Yorku jsou snad nejlepší ze všech jejích vánočních knih. Jakoby se Mandy Baggot vypsala a její romány jsou lepší a lepší. Tuhle story z vánočního New Yorku jsem si užívala od začátku do konce, hlavní hrdiny jsem si zamilovala, báječně jsem se bavila a konečně se naladila na tu správnou vánoční vlnu.
 
 
Pokračování recenze čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.
 
 
 
 

2 komentáře:

  1. Ještě jsem nečetla žádnou romantiku s vánoční tématikou :D Že by tahle byla ta pravá? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak já každý rok musím aspoň dvě, před Vánoci :-) Určitě doporučuju. :-)

      Vymazat