pátek 12. června 2020

Doktorka Viktorie



Další výborná krimi, z pera Markéty Harasimové, vám prostě nedá spát, dokud nedočtete poslední stránku!


Viktorie je věhlasná lékařka plastické chirurgie a svůj život obětovala právě práci, která je pro ni na prvním místě. Dokonce i před rodinou. Je rozvedená, syn Erik žije u otce, a ona tráví veškerý volný čas prací. Nemá žádné přátele, ani nikoho, komu by se svěřovala. Jednoho dne je však zavražděna její kolegyně, a celý Viktoriin život se otočí vzhůru nohama. Policie dokonce přichází s verzí, že mrtvou měla být právě ona, protože si ji pachatel spletl s kolegyní. Další mrtví na sebe nenechají dlouho čekat, a Viktorie má strach nejen o sebe, ale také o syna. Zdá se, že vrah se zaměřil na lidi, co s ní mají něco společného. Zanedlouho se do boje o život dostává i sama Viktorie…

Co tu vyváděl?“ zajímal se svalovec. „Napadl nás nožem – a tohle je výsledek,“ vysvětlila stručně Viktorie a ukázala na primářovu paži. „Zavolejte policii, a než sem někdo přijede, nehněte se od toho člověka na krok. Teď vypadá, jako by neuměl do pěti počítat, ale před chvílí nám šlo o život. Bez nadsázky.“ (…)
„Vy nás doprovodíte na traumatologii. Pan primář potřebuje ošetření.“ Koubek se nesnažil protestovat – coby chirurg pochopil, že se pár stehům nevyhne. „Ještě, že jde o levačku a nešlo to do hloubky,“ zabručel.



Tedy, musím říct, že tahle detektivka mě opravdu velmi pohltila. Četla jsem dlouho a v kuse, a u příběhu neusínala, což už se mi opravdu nestalo ani nepamatuji (a nebývá to tím, že by byla kniha nudná, ale mým stavem J ). Román je napínavý od začátku do konce a já prostě potřebovala vědět, jak to všechno je, co se ze zamotaného případu odkryje a kdo je tedy ten vrah. A byla jsem absolutně překvapená, vůbec jsem závěr nečekala. Jeho propletení a následné rozuzlení mě velmi ohromilo. Dokonalé a já tleskám!


Markéta píše velmi čtivě, využívá běžné situace ze života a přijde mi, že je každou knihou lepší a lepší. Ač to říkám pokaždé, a že už si vždy myslím, že se to nedá příště překonat, tak dá! Nepíše zdlouhavě, všechno je tak akorát a zápletka zde byla zkrátka perfektní. Nedokázala jsem se prostě odtrhnout a jsem za to ráda.


Pokud milujete kvalitní detektivky a thrillery ze života, z českého prostředí, pak si určitě nenechte ujít Doktorku Viktorii. Je zajímavá, napínavá, zamotaná, najdete zde také kapku vášně – a prostě vás zcela pohltí. Za mě jedno velké doporučuji, já jsem byla velmi nadšená!



Moc děkuji Markétě Harasimové za recenzní výtisk.

Kniha vyšla v nakladatelství  MaHa.

Doktorku Viktorii koupíte zde.




Žádné komentáře:

Okomentovat