čtvrtek 19. listopadu 2020

Moje první kniha

 


Než se pořádně rozepíšu, musím se vám svěřit. Před dvěma měsíci se nám narodilo miminko. Od té doby je život pořádná jízda beze spánku, plná pláče, únavy, ale hlavně štěstí, bezmezné lásky a citů. A proto není určitě povolanějšího člověka, kdo by vám právě teď mohl doporučit první knihu pro vaše miminko. Také se vám právě narodil uzlíček štěstí? Nebo někomu blízkému ve vašem okolí? Pak je tu pár tipů na dárky, které určitě uvítá každý rodič, tedy kromě navařeného jídla, protože to jsou teď největší dary k nezaplacení. Pojďte se se mnou podívat na ty nejlepší první knihy vašeho děťátka, které jsem pro vás vybrala a tři z nich mám doma vyzkoušené, z části vyplněné…

 

Jako první bych ráda zmínila Můj těhotenský deník, který si budete vést hned, jak najdete na testu dvě čárky. Je výborně zpracovaný, najdete zde místa na vlepení ultrazvuků, můžete sepsat své pocity, ale také nákupní seznamy pro miminko a spousty dalšího. Já jsem začala deník vypisovat hned a můžu ho vřele doporučit.


Pokračování článku čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.



Žádné komentáře:

Okomentovat