čtvrtek 21. ledna 2021

Lednové novinky


 Tak nám začal nový rok s jedničkou na konci. Leden nás přivítal mrazivým počasím a místy dokonce i sněhovou nadílkou, a my se tak po dni stráveném venku můžeme těšit na teplou deku, hrnek čaje a novou knihu. Opět jsem pro vás vybrala pár lednových novinek, které mě zaujaly. Doufám, že si z nich tu svou vyberete i vy.


Jako první mi padla do oka Vážka, novinka od autorky Leily Meachamové, kterou čeští čtenáři určitě dobře znají. Tato kniha ale bude malinko odlišná od jejích předchozích děl. Děj zasadila do období druhé světové války a do hlavní role postavila pětici mladých Američanů, každého s jinou, nebezpečnou misí.


Lisu Agrdnerovou myslím není třeba moc představovat. Autorka thrillerů nám již v minulosti ukázala, že psát rozhodně umí a nyní přichází s novinkou Hledej mě. Kniha začíná brutální vraždou pětičlenné rodiny, ale mrtví jsou jen čtyři, pátý člen zmizel. A otázkou je, zda jde také o oběť, nebo podezřelého.



Pokračování najdete na stránkách Magazínu Dobré knihy.


1 komentář:

  1. po pravdě ani jednu autorku neznám, ale ta první mě svou knihou zaujala :) ta by se mohla líbit mamince :)

    OdpovědětVymazat