úterý 9. listopadu 2021

Válka s láskou

 




Láska, válka, zrada, peníze, svět bohatých a chudých, malá kapka erotiky. Tohle vše najdete v tomto new adult románu od známé autorky Winter Renshaw
.


Jude. Férový chlapík, který měl těžké dětství a tvrdě pracuje, aby zabezpečil nejen sebe, ale také sestru. Ta sama vychovává dvě malé děti, jedno z nich je těžce nemocné a jeho léčba stojí jmění. A tak Jude přijme nabídku bohatého Warnera, která se mu vlastně příčí, ale není zbytí. Bohatě mu přece zaplatí. Warner mu nakáže, aby nadbíhal jeho bývalé manželce Love. Ta se do něj musí zamilovat a provdat se za něj, aby Jude dostal plnou částku slíbené odměny. Love však na celý podvod přijde a Jude doufá, že ho Love pochopí a jednou mu snad odpustí, protože se prostě zamiloval…

 

Povzdychnu si, chce se mi na něj usmát, ale úsměv schovám za sklenku s vínem. Myslím, že ani kdybych se snažila, tak na něm nenajdu nic, co by se mi mohlo nelíbit. Je zdvořilý, profesionální a okouzlující a já se v jeho společnosti cítím naprosto uvolněně. Nemohu ale přestat myslet na otřepanou frázi, kterou mi v jednom kuse říkávala moje matka: „Pokud něco vypadá až příliš dokonale, obvykle to dokonalé není.“ Jude je natolik dokonalý, až je to podezřelé.

 


Jude je opravdu zlaťák a tak mi do té role podvodníčka nesedl, až mi přišlo, že to na něm musel každý vidět. Love mi byla také sympatická, sice už ne tolik jako Jude, ale v podstatě je to prostě kladná postava, i když mě mrzelo, že si nechtěla nechat nejdříve vysvětlit, jak se věci mají. Ale na jejím místě, ruku na srdce, kdo by nebyl zklamaný a naštvaný, že? Román se mi moc líbil a jako příjemný bonus je pro mě zase skvělá obálka se snědým svalnatcem (že by Jude? J ), která zaujme na první pohled.

Winter Renshaw opět nezklamala. Zase se nezdržuje se zbytečnými detaily okolo a jde rovnou k věci a jádru děje. Takže příběh ubíhá a čte se velmi dobře. Neustálé zvraty mi nedaly spát, doslova, a já četla dál a dál, dokud jsem nebyla na konci. Pokud jste už něco od této spisovatelky četli, pak určitě neváhejte ani s tímto románem. Pokud nečetli, tak určitě zkuste. Jestli máte rádi new adult nebo romány pro ženy, kde najdete od všeho kousek, věřím, že vás autorka nezklame.

 

Moc děkuji nakladatelství BETA za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.




Žádné komentáře:

Okomentovat