úterý 14. prosince 2021

Slzy pro Araba

 


Krutý, bezcitný, smutný a bohužel i reálný… takový je román Slzy pro Araba z pera oblíbené slovenské autorky Mirky Manákové.

 


Sára si už nějakou dobu píše přes Facebook s Hassanem. Exotickým, krásným a bohatým muslimem, žijícím v Dubaji. Jednoho dne ji její drahý překvapí a přijede za ní do České republiky, aby se setkali. Vidí se poprvé a hned ji během pár dní požádá o ruku. Sára je naivní a okouzlená Hassanovým šarmem, ale také penězi. Na nabídku kývne a odjíždí s ním do Dubaje. Zde ale později poznává Hassanovu pravou tvář…

 

Hassan se projížděl ulicemi Dubaje v červeném Ferrari. (…)  Měl chuť pozabíjet všechny, kteří nejsou jako on. Na nic jiného už ani nemyslel, jen na to, jak odstranit z povrchu zemského co nejvíce nevěřících a jak někde splašit další pannu pro šejka Aliho, který ji zase naléhavě vyžadoval. Prý když mu najde blondýnku, která nemá víc než patnáct roků, dostane za ní dvakrát tolik, než posledně za Sáru.“

 

 


Sára mi ze začátku nebyla moc sympatická. Byla opravdu naivní a hnala se za penězi, aby se mohla vdát za bohatého ženicha, nekoukala napravo, nalevo. Hassana jsem nesnášela už od prvních popisů, ale netušila jsem, co to bude za zrůdu. Když se z něj vyklubal ďábel v lidském těle, bylo to šílené překvapení. Hassan nesnášel všechny nemuslimy a také je za to krutě trestal. Sára se opravdu podívala na samé lidské dno a poznala opravdové peklo.

O drsné a kruté scény není v tomto románu nouze, až jsem měla husí kůži. Sice jsem si říkala, jak byla Sára naivní, ale vím, že toto vše se bohužel opravdu stává i v reálném životě. A proto bych tuto knihu velmi doporučila. Navíc se román velmi dobře čte, je napínavý a neustálé zvraty vás nenechají přestat, dokud nebudete na konci. No a ten závěr? Sice jsem ho tušila, ale nečekala jsem, že mě takhle šokuje. Okamžitě potřebuji druhý díl, prosím. J

 

Moc děkuji autorce knihy, Mirce Manákové, za recenzní výtisk.

Knihu koupíte například zde.





Žádné komentáře:

Okomentovat