úterý 25. dubna 2023

Moje jarní must have aneb jaké knihy bych si chtěla koupit


 

Možná by bylo jednodušší napsat, jaké knihy bych si nechtěla koupit. Určitě to všichni známe, že? Těch co bychom chtěli je tolik a navíc každý měsíc vychází nové a nové kousky, které přibývají do našeho seznamu must have. Tak bych vám chtěla alespoň ukázat ty, které mě poslední dobou zaujaly nejvíce…

 

Žena s modrou hvězdou

Od Pam Jennof jsem četla dvě knihy a ani tuto nesmím určitě vynechat. Její styl psaní je velmi čtivý, všechny její knihy jsou z období druhé světové války a zakládají se na skutečných událostech. Věřím, že Žena s modrou hvězdou bude stejně dobrá jako například Světla zimní noci, která mi vzala kdysi dech a musela jsem o ní hodně dlouho přemýšlet.

 

Princ Harry - Náhradník

Kdo by se nechtěl podívat do zákulisí slavné královské rodiny a zjistit, co vlastně skrývají? Já určitě ano, životopis prince Harryho mě hodně láká a jsem na něj moc zvědavá.

 

Vinice v Provence

Tahle kniha mě velmi zaujala podle anotace. Provence, dědictví staré vinice po dědečkovi a dopis, který své vnučce zanechal. Přestěhuje se Ava do Francie a nechá za sebou krachující manželství? Kde bude konečně štastná?


Pokračování článku čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.




1 komentář:

  1. Tieto knihy som predtým nepoznala, no vyzerajú zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat