neděle 9. července 2023

Jan Vavřík a jeho P(p)ošahaný svět

 

Dnes jsem měla prima den. Můj přítel, spisovatel, blogger, skvělý a zásadový člověk Jan Vavřík pořádal autorské čtení své nejnovější knížky Pošahaný svět.
Kdo mě zná, ví, že jeho tvorbu podporuji již dlouhá léta a toto pozvání byla pro mě velká čest. Komu by se taky nelíbilo, když mě před obecenstvem několikrát oslovil a dokonce zmínil i blog Knihy na cestách 😊
Každopádně, kdo má rád jeho bystrý a neotřelý humor, prodchnutý velkou dávkou sebeironie, pak soubor povídek Pošahaný svět je pro něj ideálním čtením. Humorné, zábavné, ale taky k zamyšlení a chytnutí se za nos povídky,  které dával dohromady 14 měsíců stojí za to. 
Jan Vavřík je nesmírně skromný člověk a již jsem to o něm zmínila několikrát.  Na nic si nehraje, má za každou cenu svůj vlastní názor a když říká, že má rád víc zvířata než lidi, ví o čem mluví. Jeho vysvětlení je prosté. "My máme tisíce sledujících na Facebooku a Instagramu, zvířata mají jen nás....."







Autor několika knih, namátkou Případ Kláry P. nebo Kolotoč strachu  rozhodně na vavřínech neusíná. S velkou radostí slíbil další vydání skvělé knihy Návrat z pekla, tentokrát s chybějícími kapitolami z vydání prvního. 

Samozřejmě nebude chybět ani další díl Pošahaného světa a já se již teď těším na jeho příběhy o milovaných slepicích, jeho neúspěšných pokusech o to stát se kutilem, či jeho zážitky z pošty.
Jestli máte v plánu nenásilné a oddechové čtení pro parné letní dny, Pošahaný svět koupíte u všech dobrých knihkupců.











Kdo nebyl na jeho autorském čtení, ten zaváhal. Nejen že to bylo uvolněné odpoledne plné upřímného smíchu, ale konalo se i v krásném prostředí zámecké kavárny Caffe Sala Terrena v Bruntále, jehož majitelkou je velmi sympatická dáma, která svou kavárnu opravdu miluje a neodradilo ji ani otevření v těžké době covidové.





Děkuji příteli a rozhodně piště dál!
Mimochodem, věnování mé dceři vepsané do knihy jí vykouzlilo úsměv, který ji vydržel celou cestu domů 😊









Žádné komentáře:

Okomentovat