středa 20. června 2018

Chcete poznat New York? Už jen proto si musíte přečíst knihu Víš, že tě potřebuju?


„No te rindas.“ (Nevzdávej to.)

 

Druhý díl fenomenální trilogie Dimily nezklamal a já už se teď hrozně těším na závěrečnou část s názvem Víš, že mi chybíš?. Jsem zvědavá jak to s Eden a nespoutaným Tylerem vše dopadne.

 
Eden chodí už rok s Deanem, je šťastná a snaží se na svého nevlastního bratra Tylera zapomenout. Když od něho ale dostane pozvání strávit léto u něj v New Yorku, je nadšená a neváhá ani vteřinu. Zabalí si kufr a letí směr město, které nikdy nespí…
Jak dopadne jejich setkání po roce odloučení? Odolají pokušení nebo dají svým citům volný průběh? Bude jejich láska tak silná, aby ustála mnoha nástrahám, zkouškám a vypočítavosti okolí?

 „Slibuju, že už to neudělám.“ (…) Ve tmě zamžourá na slova vyvedená inkoustem na mém zápěstí. Podívá se na mě široce otevřeným očima. „Co je to?“ „Možná bys měl rozsvítit světlo,“ navrhnu. Skousnu ret, protože se mě náhle zmocní neklid. Dokážu si představit, jak Tylerovo obočí vystřelí vzhůru. Sundá mi ruku z ramen a natáhne se přese mě k lampičce na nočním stolku. (…)  Už se nedívám na své zápěstí, dívám se na Tylera, obdivuju, jak se mu lesknou oči, jak překvapením otevírá rty, jak se mu roztomile celý jeho obličej rozzáří údivem.

Dimily mě opravdu baví. Hltám každou stránku, příběh je napsaný čtivě a vy chcete vědět víc a víc. Ani se nenadějete a jste na konci. Eden je moc příjemná holka a já její pocity zcela chápu. Drsňák Tyler, který se dokáže zamilovat a rozněžnit, vám prostě nedá spát. Má hispánské předky, takže fotografie na obálce knihy je docela výstižná, vaše fantazie pracuje na plné obrátky a vy si ho prostě musíte zamilovat…
 
 
Pokračování recenze si přečtěte zde na webu Knihcentrum.cz
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat