úterý 26. listopadu 2019

Malum

 
 
Její příběh není jako ostatní, protože její příběh je po smrti.

Elitní klub králů je velmi krutý svět, do nějž byla vtažena Tillie, chudá dívka, vyrůstající v karavanu svého násilnického otce. Tillie se zamiluje do Nata, který je jedním z hlavních králů. Když ale mladá dívka poznává, jaká je jejich společnost, kolik zla, falše, přetvářky a moci skrývá, už z tohoto světa nemůže nikdy vystoupit. Říká se, že kdo z něj chce ven, musí jít jedině nohama napřed. Tillie postupně odhaluje další a další tajemství a Nate trhá její srdce více a více na kusy. Přežije tahle zlomená mladá žena krutý svět Elitního klubu králů?
 
 
„Slíbil jsi mi, že neumřeš,“ zašeptám ochraptěle. Odkašlu si, odtáhnu se ode dveří a přejdu k jeho posteli. Přikrývka v hedvábném černém povlečení není ustlaná a to mě na okamžik zarazí. Než mě něco napadne, v kapse mi zavibruje mobil. (…) „Prosím?“„Jdi k oknu.“„Kdo volá?“ zeptám se a rozhlédnu se po pokoji.Tlumený hlas je mechanicky upravený, aby utajil hlas volajícího. „Velmi bedlivě poslouchej mé instrukce, Tillie. Teď jdi k oknu.“
 
 
Amo Jones nám opět naservírovala zvrhlý příběh, který vás velmi zasáhne. Malum je čtvrtý díl série Elitní klub králů, v předešlých se zabývala hlavně Tilliinou kamarádkou Madison a prvním králem Bishopem. V tomto románu nám podrobně popíše příběh Tilly a Nata.
 
Malum je trošku jiný než předešlé díly, dá se nejspíš číst i samostatně a zaobírá se vážným tématem, které mě absolutně rozsekalo. Už v úvodu sama autorka upozorňuje, že je tato kniha i na ni krutá. Cituji: „ V této knize je scéna, která je nejenže drsná, nýbrž také znepokojivá a reálná. Stává se to a v životě mě to poznamenalo.“
 
 
 
Pokračování článku čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat