pátek 3. ledna 2020

Zima bez tebe





Krásná zimní romance, která vás zahřeje u srdce a probudí ve vás lásku…


Hannah žila dlouho v Řecku se svým milovaným přítelem. Když však její láska tragicky zemře, rozhodne se vrátit zpátky do rodné Anglie, do Cornwallu. Zdědila zde totiž Kernowskou usedlost po babičce. Když zjistí, v jakém je starý, strašidelný dům stavu, má mnoho pochyb, zda to tu sama zvládne. Navíc jí její hluboký zármutek narušuje Raphael Tregar. Muž, který si nárokuje dědictví Kernowské usedlosti. Je to veliký morous se špatnou pověstí, navíc je bohužel její nejbližší soused. Ve všem jí však nakonec pomůžou její noví přátelé, které si v městečku najde. A aby toho nebylo málo, Hannah při opravách objeví záhadnou zamčenou krabičku, a díky ní se později pokouší rozluštit babiččino tajemství, které skrývá tento starý dům…


Byla už kousek od domu, když najednou prudce zabrzdila a zastavila. Uprostřed cesty stál v protisměru obrovský zelený traktor a v něm seděl její soused. Tentokrát neměl tu svoji tvídovou kšiltovku, a tak mohla skrze zablácené čelní sklo jasně rozeznat jeho husté tmavé vlasy. Oběma lokty se opíral o volant, nakláněl se ke sklu a vypadal, jako by tam čekal, až se Hannah bude vracet z města.
Raphael Tregar.
Co tu krucinál dělá tentokrát!“

 


Tahle kniha s nádhernou obálkou mě zaujala na první pohled. Při čtení mě tak nějak rozněžnila, přiměla se usmívat a dívat se na svět přes růžové brýle. V tento čas naprosto ideální čtení. Přesně to, co jsem potřebovala.

Hlavní hrdinka je sebevědomá, silná, samostatná žena a má můj obrovský obdiv, jak všechno zvládala. Zima bez tebe je nádherná romance, která mě vzala za srdce. Je romantická, odhaluje malé babiččino tajemství, navíc to okolí divokého Cornwallu a starý tajemný dům, kde se skrývá další záhada – to všechno tvoří dokonalý příběh.

Moc jsem si román užila. Zima bez tebe mě zahřála u srdce a naplnila ho obrovskou dávkou lásky. J

 

Moc děkuji nakladatelství FORTUNA LIBRI za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.














 

Žádné komentáře:

Okomentovat