sobota 3. prosince 2022

Cestujeme v knihách

 


Milujete cestování a knihy? A co takhle cestování v knihách? Mám tu pro vás pár tipů, se kterými se můžete podívat kolem světa klidně z vašeho obýváku. A nemusí to být jenom cestopisy, ale klidně romány. Takže si připravte frappé nebo mojito, nastartujte motory, vyrážíme.

Rok ve světě

Jako první tu mám pro vás knihu, kterou mám už opravdu hodně dlouhou dobu na seznamu „must read“ a zatím se na ní prostě nedostal čas. Autorka Frances Mayesová je známá především díky svému románu Pod toskánským sluncem, který byl také zfilmovaný. V této knize popisuje postřehy a zážitky z cest po Španělsku, Portugalsku, Itálii, Francii, Turecku, Řecku a dalších. V knize nás seznámí nejen s každou zemí, ale také se zvyky místních, vlastními zážitky a také místní kuchyní.

Šest kontinentů - Příběhy z cest

Fotograf a cestovatel Jiří Kolbaba nás v této knize seznámí, jak si splnil sen a procestoval šest kontinentů. Popisuje zde své zážitky, setkání s místními, exotickou přírodu a vše doprovází spousta nádherných fotografií.

Delegátka cestovní kanceláře

Emma Paulů je delegátkou už spousty let a tak se rozhodla své zážitky sepsat do této knihy. Popíše rozdílnost každé destinace, mentalitu místních, ale také úskalí, která tato práce skrývá. Moc jsem se u knihy bavila a velmi dobře se četla. Cestovala jsem alespoň v knize a zároveň jsem se moc pobavila.

Pokračování článku čtěte zde v Magazínu Dobrých knih.


Žádné komentáře:

Okomentovat